zondag 8 november 2009

Het aftellen is begonnen

Het is begonnen, de voorbereidingen. Hoe krijg ik in %^&$#%-naam al die kano-zooi mee dat vliegtuig in. Neem ik kort neopreen, lang neopreen? Een extra spatzeil of niet? Allemaal kwesties van formaat als je naar Chili gaat met een bagage limiet van 23 kg hoofd bagage en 8 kg hand bagage.

Uiteindelijk mijn hele kano-tas gepakt en uitgeschreven en gewogen; 13.2 kg, pfoei! daarmee blijft er minder dan 10 + 8 kg over voor de rest. Tent, slaapzak, matje, kussen (ja hoor, zonder ga ik niet op stap ;) ) sandalen en wat basis reserve kleding in een duffel gestopt en daarmee is de 23 kg compleet. De rest moet dus maar in de hand bagage mee.

Die proef inpakken bewaar ik maar voor volgend weekeinde, ’tis veel te mooi weer buiten, mountainbike uit het vet en trainen maar…

groet, Menno

Geen opmerkingen:

Een reactie posten