zondag 27 december 2009

Chili saus

Na al enkele dagen niet meer gevaren te hebben, gaat mijn vakantie in Chile een nieuwe wending nemen. Ik heb fantastisch wild water gevaren, en ook gezien, een hele mooie kloof gevaren vol watervallen, die gedachte zal me waarschijnlijk nog heel lang bijblijven. Maar ik zit niet lekker in mijn nieuwe boot, en in de oude voer ik ook al op kousevoeten, om er niet nog een scheur in te maken. Gelukkig zijn de slopende nachten in tentjes op ijzige hoogvlakten voorbij en zitten we nu in comfortabele huisjes, maar als je niet kayakt in Pucon, is het zonde de rest van het land onverkend te laten.
Ik heb net 5 dagen Valparaiso geboekt, een stad vol vakantievierders aan het strand, in het warmere deel van Chile. Daarna nog 2 daagjes Santiago, en dan zie ik jullie op de luchthaven, of mischien al de avond ervoor. Vanwaar de titel? Chili saus = hete salsa, ik ga kijken of ik daar wat kan salsa dansen.
Mannen, allemaal bedankt voor jullie kameraadschap en steun, het was onvergetelijk...
Cas

2 opmerkingen:

  1. hee cas, jammer dat je al weg bent. wij blijven nog even kayaken, heb je ook salsa heupen voor nodig. zorg dat je op tijd bij het vliegveld bent en niet met een rum-colaatje nog ergens in een vaag salsa tentje zit. doe lekker je ding, geniet van je resterende tijd in Chili. de wethotchilipeppers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na 12 uurtjes slapen in een uiterst confortabele bus (slechts 3 zetels op een rij, bijna volledig plat te leggen) ben ik nu in Valperaiso aangekomen.
    Ik lees/leef iedere dag met jullie mee. Ik zie dat jullie wellicht toe zijn aan een dagje pauze na de carnage gisteren.

    Cas

    BeantwoordenVerwijderen